Adieu

:Untuk Agung Dwi Ertato

Children-Oil-Painting-06

Sumber: Google

Aku tak tahu berapa malam telah kita habiskan untuk bercerita
atau sudah berapa huruf kita baca
atau berapa jauh jalan yang telah kita tapak bersama

Yang aku tahu kita sudah lama tidak berjumpa
Baik mata atau kata

Aku tak tahu apakah kau masih menulis puisi
atau dimana kau menikmati kopi
atau bagaimana kau mengatasi pagi

Yang aku tahu aku rindu
Tenangmu

Aku tak tahu kapan kita akan jumpa
yang aku tahu, aku ingin kau bahagia

Terima kasih pernah hadir di sini
dan mengajariku berdamai dengan diri

Leave a Reply

